سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

شیرینی زندگی من و بابا

یه سلام بلند و طولانی بعد از یک تاخیر طولانی تر

1392/11/6 16:54
نویسنده : مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

گلم جانم شرمنده ببخشید  این قدر دیر اومدم اخه همه چیز قاطی شده بود ولی قول میدم دیگه تکرار نشه فقط اخرین خبر اینه که من طرحم تمام شد و دیگه سر کار نمیرم ولی خوب شد چون رسیدگی به شما واقعا وقت گیر هست مخصوصا این که شما اصلا خوب غذا نمیخوری و وزنت خیلی کم هست البته نظر دکترت این نیست میگه در کل رشدش عالیه .

ولی جان دلم شما دیگه 18 ماهه شدی خانم شدی یک کم حرف گوش کن شدی مبارکت باشه  انشااله که ماهها یی پر از شادی سلامتی موفقیت پیش رو داشته باشی . هر روز که میگذره شما چیزهای جدیدتری یاد

  میگیری  و کارهای شیرین تری انجام میدی همه چیز و متوجه میشی و تقریبا وسیله ها را میشناسی ولی  هنوز درست حرف نمیزنی البته هنوزم دیر نشده جونم دختر نازو دوست داشتنی من .

٢٧ دی ماه که روز جمعه هم بود بعد از مشغله های فراوان بالاخره وقت کردیم به خودمون استراحت بدیم و یگ گردش سه نفره به باغ پرندگان بریم. خیلی خوش گذشت از اونجایی که شما از جانوران مختلف خوشتون میاد حسابی ذوق کرده بودی عکسهای اون روز و میذارم اینجا از اون مدتی هم که نبودی عکس دارم که تو پستهای بعدی میذارم.

فدات بشم که نگات دنبال هم چیزهبیسکویت دادم بهت که بدی  به پرنده ها خودت خوردیش

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)