سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگی من و بابا

تازه های سها خانمی

1392/11/6 16:22
نویسنده : مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلم گلم نازنینم عمرم  ببخشی که اینقدر دیر اومد مطلب برات بنویسم اخه اینترنت سرکا ر که همش قطع میشه از خونه هم که شما نمیذاری بشینیم پا کامپیوتر همش میخوای بری روی میز و جلو مانیتور بشینی تازه ازبس دسته بازی بابارو در اوردی و گذاشتی خرابش کردی و دیگه نمیشه عکسات رو هم بزارم تا ببریم درستش کنیم یا اینکه یک لپ تاپ بخریم .

گلم خیلی بزرگ و عاقل شدی دقیقا هرکاری بکنیم تو هم بلافاصله تکرار میکنی از دستمال کشیدین و تکون دادن مبل و حتی روش غذا خوردن میخوای دقیقا مثل ما انجام بدی ,ولی دخترم هنوز خوب غذا نمیخوری و این شده یک معضل بزرگ میخوای خودت تنها بخوری که همه جا کثیف میکنی سیر هم نمیشی.

با هر چیزی خودت و سرگرم میکنی حتی با یک پتو و بالشت یا یک بطری نوشابه یک کاری میکنی که همین طور باتعجب نگات میکنم که خودت بودی؟تعجبچشم

مثلا من تو اشپزخونه بودم شنیدم تلق تلق صدای اسباب بازیهات میاد یک دفعه برگشتم دیدم سبد پر از اسباب بازیهات و بغل کرده داری میاری تو سالن بعد هم همه رو پخش کردی و مشغول شدی فدات شم عمرم.

عاشق بیرون رفتنی میری لباس من وبابا میاری میگی" دده". هروقت اب میخوای میری لیوان و برمیداری به یخچال اشاره میکنی میگی "ب ب ".قه قه های قشنگ میزنی که ما مان جون بهت یاد داده. هروقت داری بستنی میخوری یا چیزی که دوست داری اگر ما یک کم از اونو دست بزنیم یا بخوریم خودتو میکشی کنار و داد میزنی که نخوریم و برم کنار. تازگی ها هم یاد گرفتی به زدن اگه چیزی باب میل شما نباشه.

خلاصه که روزها داره میگذره و شما بزرگتر میشی و چیزها تازه یاد میگیری الهی که اموختنی های مفید همیشه توزندگیت داشته باشی تا به اوج سرافرازی برسی, سالم وشاد باشی گلم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)