سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

شیرینی زندگی من و بابا

دخترم خیلی بلا شدی

1392/5/5 10:32
نویسنده : مامان
102 بازدید
اشتراک گذاری

عزیر دلم قربون اون ناز و ادا هات بشم گلم این ماه رمضان هم با تو حال و هوای دیگه ای داره به لطف شیر خوردن شما امسال هم نتونستم روزه بگیرم ولی انشائ اله سال دیگه حتما  میگیرم .جمعه شب افطاری خونه مامان بزرگ(مامان بابا) بودیم خدا زو شکر نه اذیت شدی و. نه اذیت کردی غذات رو هم خیلی خوب خوردی نوش جونت گلم.تازه وسه علی پسر عمه هم یک تولد گرفتند .........

گلم دیگه راحت راه میری و قدم برمیداری , به توپ هم دیگه پ نمیگی کامل میگی توپه , یاد گرفتی هروقت سیر میخوای به من اویزون میشی و میگی ماما ,  وای تازه گی ها جیغ های بنفش میزنی ,خوب دیگه گلم ببخشی هنوز نرسیدم ببرمت اتلیه عکس یکسالگیت رو بگیرم قول میدم زود بگیرم و برات میذارم تا ببینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مليكا
10 مرداد 92 11:58
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/